Tuesday 25 December 2012

Camera Idaman

Assalamualaikum... Apa camera idaman korang? Saya ada camera idaman..dah lama ia duduk dalam wishlist saya..hikhik.. Tapi sebab ada yang lebih priority, maka ia tetap duduk di wishlist saya. :)

My hubby kan cameraman.. Tapi, saya tak ada la nak jadi camerawoman. Camera idaman saya tu bukan DSLR. Terlalu besar gedabak saya nak gendong. Lagipun, saya kan ada 'alive handbags' yang kena bawa sepanjang masa.. (beg tangan bernyawa = my kids.. :p) Tak cukup kaki tangan pula nanti. Kamera biasa biasa je.. Tapi, ia sangat best! 

Korang perasan tak gambar percutian kat Gold Coast Morib tu? Saya siap bawa kat theme park lagi.. Syok sangat.. Boleh masuk air, lasak lasak, kena baling baling pun takpe! 
Inilah camera idaman saya.. Yang ni saya pinjam je dari abang ipar. :)

Satu hari nanti mesti beli. Tapi, mesti ada yang lebih canggih manggih kan.. :p
Macam saya kata la, saya lebih utamakan yang priority. Camera ni takde pun takpe.. sebab ambil gambar pun banyak pakai henpon je pun sekarang ni :)

Nak tengok specification tentang camera ni, boleh klik sini
TG-320

Dah cuci mata tengok camera, jom cuci mata tengok blogshop saya yang jelita. New entry tentang Breastfeeding moms & Collagen :)

2 comments:

Aty Fared said...

oohh...saye pon mencari camera yang boleh masuk air jugak macam nih...!! ade anak kecik ni..rajin pulak nanti nak bawak gi theme park bagai kan..:)

wantie said...

ha.. kalau boleh bawa masuk ke dalam air. memang the best. I like you...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...