Friday 7 June 2013

Aleesya's best activities at rumah Atok



As salammualaikum..

(ni usaha taip kali kedua, td tak berjaya upload n terdelete auto sbb line teruk..haih -_-')

Sekarang masih di muar..sepanjang sempena cuti sekolah ni, saya bawa Aleesya dan Aneesa ke rumah atok. My hubby pun sangat la sibuk bekerja. Jadi, saya jadi lone renger kejap lah..hihi. Ni yang bestnya buat bisnes shaklee, kat mana mana saya berada pun bisness running. Ada je order masuk walau saya tak dapat nak promot sangat..alhamdulillah. :)

Cadangnya nak balik melaka dah hari ni. Anak anak dah rindu sangat dengan daddy (eh??ke mummy yang rindu sangat daddy??hahaha)
Actually ni dah kali kedua trip balik ke muar untuk cuti dua minggu ni. Hari ahad lepas dah balik melaka sbb saya ke rumah kawan di melaka untuk share dan menimba ilmu lagi tentang shaklee. Jadi, alang alang tu bawa anak lepas rindu jap dengan daddy. Eh, mummy tak lepas rindu sekali ke??hihihi.. :p

Jadi, cuti sekolah pun dah nak berakhir.. Terpaksa la kita balik melaka sebab aleesya nak pergi skool nanti dah.

Sepanjang kat rumah atok ni, banyak juga aktiviti brilliant aleesya. Ada yang tak sempat nak snap picture. Antara altivitti aleeya, buat bento lunch sendiri. Wah! Really proud of u aleesya. Aneesa pun tak sabar nak serbu food yang nampak yummy tu. Aleesya dah lama minta buat crown untuk dia sama sama dari rumah mil lagi. Tapi tak berkesempatan. Kat rumah atok ni baru free sikit, tapi tak bawa pulak kertas warna2. So, the simplest ever je la. nanti dah ada rumah sendiri kita sambung lagi brilliant activity ye Aleesya..in shaa Allah.

Jom layan gambar yang ada.. :)

P/s: Aneesa nampak semakin ok. Dah mula mesra mesra dengan atok nenek dan paksu, kalau tak sebelum ni takmo langsung kat orang yang dia tak biasa. Nampaknya kena selalu balik Muar la nampaknya. ;)

Resipi: boiled egg, raisin, yogurt, pratha bread, strawbery jam, seaweed, koko cruch. :p


4 comments:

suwara entertainment said...

alolololo..comelnya!!
esok petang pun saya akan balik ke melaka nak ambil anak2 dari rumah nenek atok diorg.
rindu sgt dah ni. hehehe

IntaNBerliaN said...

ololooo kreatifnya si budak bijak ni..!!

kalau camni.. saya pun rasa teruja nak mkn.. hihi

ida =) said...

wahhh... aleesya buat bento lunch? memang menarik aktiviti ni. kadang2, memang tak ter snap aktiviti anak-anak ni kan...

Fizah said...

ahaiii comeynya hasil bento tu..semua bahan senang dpt punya..blh cuba ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...