Thursday 19 March 2015

Pengalaman Bawa Anak Tengok Movie

As salammualaikum wbt... :)

Watch movie di panggung wayang bukan pekara pelik untuk kami sekeluarga walaupun saya ada baby kecil.hihi.. Yang ni, my hubby yang ajar. Saya kecil-kecil tak pernah pergi tengok wayang. First time saya tengok wayang kat pawagam, masa umur dalam 20-21tahun. Pergi dengan kawan baik kat fakulti. Perempuan yer..hehehe. 

Hari rabu yang lepas, my hubby dah belanja anak-anak tengok movie Cinderella. Dah janji dengan princess dua ni, Aleesya dan Aneesa. Saya ikut je laa..hihi. Ni kali keberapa saya ikut bawa baby Muhammad pun saya tak ingat sangat. Rasa kali ke-4 kot. (Cinderella, Big Hero 6, Pengguins of Madagascar, Monster University..mayb ada movie lain yg missed dalam list :p). 
Baby Muhammad behave tak? Hihih.. Masa Aleesya dan Aneesa baby, nampaknya lagiiii behave. Tapi so far, baby Muhammad masih under control lagi. ;)

Balik dari movie, sampai rumah je kelam kabut Aleesya capai pen dengan kertas A4. Tengokkk....



Dia kata, "biar Aleesya ingat nanti.."

Aleesya memang suka bab princess ni. Sinopsis cerita Cinderella, ok...sama je macam cerita cinderella kartun tu. Cerita yang ringan dan boleh la layan. Saya mengantuk sebab tengok di petang hari, plus macam kurang tidur lately ni. Hahah.. Tapi tak tidur dalam cinema lagi. Baby Muhammad je sleep dah nak last tu, lega sikit..kikiki..

Yang best bagi saya, sebelum start Cinderella, ada short movie FROZEN FEVER! Menarik... ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...