Sunday 8 March 2015

Treadmill dan Kasut Reebok

As salammualaikum wbt...

Apa aktiviti yang korang suka untuk kekal sihat dan fit? Dulu, masa saya masih bujang..saya suka jogging. Kat kolej saya ada padang kawad. Tasik Shah Alam pun dekat sangat dengan UITM tu. So, memang kerap jogging ber-round2 juga la.haha.. 
Sekarang ni, rasa nak jogging balik. Tapi, anak-anak kecil berderet ni buat kita fikir banyak kali. Kebetulan my sister in law ada beli treadmill baru!!! Boleh tumpang sekaki..eh, dua kaki. :p Wah...memang berkobar-kobar nak joging.
Sorry gambar gelap. Pagi2 buta bangun tidur terus mereka naik treadmill.

Cuaca panas dijangka berterusan sampai bulan 3. Kita tak digalakkan buat aktiviti luar berlebihan. Ada treadmill boleh la jogging dalam rumah je. Sambil tengok tv, sambil tengok anak. 

Jogging guna treadmill pun kena properly pakai pakaian yang sesuai tau. Maksud saya, pakai kasut sukan, baju (+sport bra) yang sesuai dan selesa. Kalau tak pakai kasut sukan, boleh melecet tapak kaki tau! Adoi tak sanggup... 

Dah terfikir pasal sport shoes, terus la tangan ni gatal cuci mata sport shoes yang berkenan di hati. Klik..klik..klik..haha, boleh terus add to cart. Beli sekarang di hujung jari je. :p

Antara yang biasa kita dengar, reebok. Banyak kasut boleh pilih kat Reebok Malaysia ni. 
Korang rasa dilema nak pilih kasut? Hakikatnya, ramai akan bersetuju. Sebenarnya bukan mudah untuk mendapatkan sepasang kasut baru yang bersesuaian. If korang nak jenama kasut yang mampu memberikan keselesaan dan gaya sporty tetapi cukup bergaya.. maka Reebok adalah antara jenama yang wajib ada dalam list! :)



Jenama sukan terkenal Reebok Malaysia amat popular kerana koleksi produk sukannya yang berkualiti. Antara produk mereka yang paling disukai ramai ialah kasut sukan Reebok. Kasut sukan Reebok diperbuat daripada bahan yang bermutu bagi menjamin keselesaan.


Kasut reebok ni cantik-cantik tau. Bukan untuk sukan je korang boleh pakai..nak jalan-jalan pun stylo. Pandai-pandai la mix-and-match, memang superb! :)

Bukan setakat kasut je tau. Banyak 'accesories' sukan yang lain pun ada.
Ingat sport..ingat reebok! ;)


Selamat bershoppig di hujung jari! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...