Monday, 8 July 2013

White house..

As salammualaikum w.b.t..

Saya sedang berada di rumah pre-impian kami ni..tengok progress sikit renovation. In shaa Allah awal raya dah boleh duduklah kata my hubby. Kalau ada rezeki, dapat duduk sebelum raya pun lagi seronok..beraya di rumah sendiri kan. Walau selapang lapang, belum lengkap meriah, yang penting selesa..

Proses yang sedang berlangsung ialah mengecat. Baru lapisan pertama rasanya..ye lah, sebelum ni banyak sangat 'seni dinding' hasil tangan anak2 penyewa lama..hikhik. :p

Saya letak satu gambar la ye..bilik utama yg comel.. Sesuci lebaran. Masih putih.. :)


Ok, nnt update lagi.. :) dah mlm, nak balik tidurkan anak2.
Wslm.. 

3 comments:

Aty_Fared said...

dapat masuk umah baru aka umah sendiri tuk beraye pulak tu memang seronok..:)

IntaNBerliaN said...

wah bestnya.. murah rezeki ima.. dah ada rumah sendiri.. tahniah :-)

*nanti bg alamat ek :-)

Ratu Hatiku said...

Saya suka gak rumah wrna putih nmpk lebih luas dan bersih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...