Friday 20 March 2015

Reward Shopping

As salammualaiku wbt... :)

Siapa suka shopping??? SAYA!!!! 
Kalau jalan-jalan pergi shopping complex, saya jarang berbelanja. Biasa just jalan-jalan cari makan dan beli sikit makanan (haha..makan je kejenya.. ).
Beli baju, beli accecories, handbag, kasut segala tu, saya jarang beli kecuali 'dipaksa' my hubby dan terpaksa. Hihi.. Saya lebih suka window shopping, side seeing, tengok keletah anak-anak masa bawa berjalan, survey harga untuk 'aim', cuci mata, terapi jiwa yang nak shopping ni, dan tapi tak beli apa pun. Hihihi... 

Tapiiii...kalau shopping online, lajuuuuuu je.hahhahah.. 


Bukan first time shopping tanpa dirancang ni. "Maafkan dinda, wahai kanda. Tapi dinda pasti kanda tak marah sebab dinda memang tak membazir, semua yang dinda 'terbeli' barang yang diperlukan.." - kes dah terbeli tapi tak sempat nak habaq my hubby. Erk...
Walau pakai duit saya, kira reward sikit dari hasil bonus Shaklee dan lain-lain, saya tetap bagitahu my hubby saya beli apa. Kalau yang mahal-mahal, biasanya sempatkan juga tanya before klik order proceed. Tapi kadang-kadang, tangan terrr-laju je klik proceed. Haha.. 

Tu yang masalah ni. Kalau shopping barang depan mata, belek punya belek, last last tak jadi beli sebab puas tengok rasa raba time belek belek tu.hahahah.. Tapi time shopping online, cepat je proceed purchase. :p

Ok mommies, fabulous mom ada sale sikit. Gi la jengah kalau nak. 

Shaklee pun tengah ada sale. ESP, zinc dan vitalea for child untuk promosi bulan Mac, kalau berminat nak tahu nak beli, boleh contact whatsapp saya yer. 017-2269327.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...