Sunday, 18 May 2014

Kandungan dah minggu ke-35


As salammualaikum wbt.. 😊

Alhamdulillah.. Sekarang kandungan anak ketiga kami dah masuk minggu ke-35. Sikit je lagi dah nak due date, in shaa Allah 21 Jun 2014. 😍 Doakan semoga yang bakal lahir nanti baby lelaki yang sihat tubuh badan dan sempurna ciptaaan-Nya..amiiin. 




Kakak Aleesya pun asyik la tanya.. "Perut mummy dah cukup besar ke belum? Bila baby boleh keluar?" Dah terasa dia besar, memang kakak yang baik. 😍 Semua yang jumpa dia kata Aleesya macam anak dara dah. Kadangkala memang ayat-ayat yang keluar dari mulut Aleesya, betul-betul macam dah dewasa. 

Aneesa pula memang dah besar juga. Tapi manja masih ada... Hihi..macam-macam ragam. Kadang nampak matang, kadang she is always pretending like still baby. πŸ˜† Mungkin kerana semasa doa kurang sihat terkena HFMD minggu lalu, buatkan dia masih memerlukan perhatian sepenuhnya walau dah sembuh kan. ☺️Harap-harap boleh la jadi kakak yang baik nanti. Amiiin...


Besar tak baby bump saya? Hihihi.. 😘

1 comments on "Kandungan dah minggu ke-35"

IntaNBerliaN on 18 May 2014 at 12:09 said...

eee dah besar....!! saya plak yg rasa excited.. hihiii.. perut tu meelonjong ke depan.. eh, betul ke ayat saya.. ahhaha

saya doakan moga semuanya selamat... moga ima selamat melahirkan n moga baby mohamad pun selamat dilahirkan, cukup sifat, sihat n segalanya....

doa kan saya moga dapat baby mohamad jugak yer (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ONE Family Memories... © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men